tisdag, oktober 23, 2012

Vykort från webben

I senaste numret av Hus & Hem Trädgård skickar jag ett vykort som handlar om hösten. Jag valde bilden ovan, som jag tog förra hösten. I vykortet berättar jag på vilket sätt jag njuter av hösten och jag kan avslöja att jag inte gjort något av det som jag skrev i tidningen! Har inte shoppat på plantrea och således inte planterat (jo, förresten, växterna från plantbytet!) eller grillat någon korv. Det där var sånt jag gjorde förra hösten! Men, men jag har väl fortfarande några veckor på mig innan alla löv har fallit och julen är här?!
Nu ska jag sätta mig och läsa resten av tidningen.

8 kommentarer:

Jo sa...

Åh, vad roligt! Jag gillar den tidningen så det ska bli kul att se dig i den!

Törnrosa sa...

Härlig ny header du har. Och fint vykort. Jag har tittat och njutit, länge.
Hej hopp!

Northern Shade sa...

Your fall postcard picture is pretty with the red leaves scattered around your chair. I hope there is still time to enjoy some autumn activities. I'm not quite ready to get out my skates.

Hélena sa...

Vad roligt! Måste genast införskaffa mig tidningen och läsa om allt du inte har gjort :-)
Ha det bäst!
Kram Hélena

Sonja {Dagmars Kitchen} sa...

Jag såg dig minsann i tidningen! Underbar bild och jag hoppas du hinner göra någon av dina favoritsysslor innan hösten är slut.

Trädgården på Höjden... sa...

Bilden är jättehärlig. Ser så höstligt inbjudande ut.
Kul med vykortet. Blir till att fara till affären tror jag minsann :-)
Kram Åsa

Anna Vattenkanna sa...

En sån härlig bild du skickar! Kul med de där "vykorten" från trädgårdsbloggar i tidningen.

Kram

Erika sa...

Jag får nog tjuvläsa lite butiken tror jag.