fredag, juli 06, 2012

Nu är jag tillbaka!

Nu har jag försummat bloggen tillräckligt! Jag är hemma igen. Jag har grämt mig över de eländiga bilderna som jag skickade från mobilen (de var större och finare och rättvända på mobilen!), men inte orkat/haft tid att bry mig tillräckligt för att reda upp det. En annan dag!

Trädgården här hemma är genomvattnad, lurvig och full av sniglar. Jag längtar efter att få röja och rensa och göra klart lite småprojekt. Jag är nämligen barnfri en vecka, lämnade resten av familjen i Norrland!

Trädgårdsmässigt tänker jag mycket på tallar, blåbärsris, skvattram, björkstammar och skogsstjärna.





Ha en underbar helg!

4 kommentarer:

Ingela sa...

Hej Linda!

Det var ett tag sen jag var inne på din blogg nu. Har också haft lite tidsbrist. Det är ju nu man har som mest att göra i trädgården. Jobbar man heltid är det lite svårt att få tid till allting ibland. Men nu är det semester som tur är.
En liten Award har du att hämta hos mig om du har lust.
Ha en fortsatt trevlig sommar!

Trädgården på Höjden... sa...

Välkommen hem. Kul att ha dig tillbaka igen!
Hälsar Åsa

infing sa...

Hej hej, vilken lyx att få lite egentid i trädgården!

Och bloggen...jag hinner inte heller vara så aktiv just nu, och har även mindre tid att kolla igenom min bloggfavoritlista :-(

Ha det bra, Kram Carina

Taklyftet sa...

Välkommen åter och njut av lyxen av en barnfri vecka.
Kram Jenny