söndag, februari 27, 2011

De va lite busigt!

"De va lite busigt!" är ett av Sigges favorituttryck...Han måste ha grävt djupt i badrumsskåpet som hittade ett av mammas gamla läppstift!

Och nu har vi en tredje klättrare i familjen:
Nu gäller det att spänna fast honom i matstolen, för annars hittar man honom uppe på köksbordet. Jag hoppas det dröjer lääänge innan han kan klättra upp i soffan och i stolar. Den perioden var ju sådär jättekul med storebrorsorna :-)

För övrigt tänker jag mycket på trädgård just nu. Jag är ju med i arbetsgruppen för Trädgårdsnätverket i Mölndal och vi försöker få färdigt vårens program. En massa spännande händer i vår!


6 kommentarer:

Anonym sa...

Trollungar!
Kramar mormor

Vikkan sa...

Ja, det var lite busigt får jag hålla med om Sigge! Men lägger mamma sina läppstift där man kan få tag på dem så ja.... =)

Klätterapor, jo tack, här har vi två hemma hos oss också och jag slår vad om att lillen i magen också blir en klätterapa! =)

Kramkram

Unknown sa...

Snyggt målat tycker jag :) Ser ut som om han tänkt och inte "bara kladdat" - och så får du ju köpa nya läppstift!

Anette sa...

Tur att det inte var spritpenna...det hade varitlite busigt!

Nanna sa...

Fniss vad gulligt! Håller med anette om att det var tur att det inte var spritpenna! Hahaha!

Erika sa...

Hade tänkte skriva namnet så fort jag bara visste att han var 100% bättre.
Vi har tidigare gått på en klinik som har kontor både i Mlnd och i Kba men den är nu uppköpt av Blåstjärna. Nu har vi gått hos Västra Djursjukhuset.