fredag, april 03, 2009

Sommartiden update

Jag har börjat att hata sommartiden. Min plan lyckades såklart inte. Pojkarna vande sig med sommartiden på typ tre nätter och i morse vaknade de 5.38. Det blir ju 4.38 vintertid. Döööd.

Tur att de är söta på dagarna:De har fått smak av trädgården kan jag säga...

Men en sak som är riktigt rolig är att de ofta kryper iväg på egen hand och så hittar man dem i sitt rum grejandes med alla leksaker där. Ibland trycker de sig ner i docksängen båda två. De har bra sällskap av varandra. Tills de vill ha samma grej och då kivas de som tusan.Jag ber om ursäkt för min blogg, jag är så dålig på att uppdatera nu för tiden. Jag går omkring och bloggar i mitt huvud halva dagarna, men det är sällan det blir något inlägg på datorn. Nu är det en hektisk tid framför. April och maj är ju de månaderna det är som allra mest att göra både på jobbet och i trädgården och samtidigt så måste ju hushållsträsket hela tiden skötas. Jag hoppas ni lagt in min blogg med Bloglovin redan så får ni veta varje gång jag uppdaterar, så slipper ni komma in och se samma som senast ni var in. Ha en trevlig helg!

6 kommentarer:

http://prinssesanpaarten.blogg.se sa...

haha... Sigge ser ju helt överlycklig ut med jord runt munnen!!!
puss o krama pojkarna från mig & mollan syns ikväll.

Taklyftet sa...

Vet vad du menar med att tiden tryter och man vill få så mycket gjort nu är våren är här. Man får man en massa energi när ljuset kommer åter vilket kan vara passande när det är som mest att göra.
I morgon hoppas jag på bra trädgårdsväder!
Kram Jenny

Anonym sa...

Killarna blir finare o finare för varje dag. Vi fick 5 cm snö i natt o snötäcket ligger kvar i kväll över den gamla snön, men våren kommer nog hit också.
Puss o kram på er alla mlj

Erika sa...

Självklart finns du med på Bloglovin! Hoppas du får vara ute och greje i trädgården i helgen.
Svaret från arkitekten var så där roligt så jag orkade inte visa det för Christer. Man blir så irriterad när man pratar om det och det tar onödigt på de krafter man har.
Vi är iaf fortf för stora o höga + då att altanen måste bort + att de nu vill se varje mm på vår sockel som vi fick mätt själva först.
Ha en trevlig helg!

Ps. Har ni vägarna förbi så vet ni att ni är välkomna.

Taklyftet sa...

Jag ska försöka ta det lungt men jag vill för mycket så det är svårt. Förutom foglossning och det vanliga grav.illamåendet så mår jag väldigt bra för tillfället. Ska hålla mig borta från svärmors mat i påskhelgen, hon kommer hit och jag lagar all mat så jag slipper fler gallstensanfall.
Jag längar till påskhelgen, vill ut och påta i trädgården.
Kram Jenny

Hannele på Hisingen sa...

Glad påsk!