onsdag, april 11, 2007

Bloggportalen och länktåg och sånt

Jag är väl den sista bloggaren på den här planeten som inte lagt upp mig på Bloggportalen, men jag hade inte sett att de faktiskt har en trädgårdskategori. Nu är jag med där och här är min presentation. Störigt att bilden ska måsta vara så mikroskopisk. Bloggtoppen är ett annat ställe, men där har de definitivt ingen trädgårdskategori så jag vet inte vart jag ska placera mig. På Nyligen pingar jag mig ständigt, där finns inga kategorier.

Men det här med länktåget. TACK jättemycket när ni tänker på mig när det är utmaningar och enkäter och sånt, men jag har slutat svara på kedjebrev i alla former. Så det är onödigt att ni skickar sånt till mig. Okidoki.

Vilken härlig dag det var. Jag åkte tidigare från jobbet och sov nästan en timme i solen på altanen. Under en filt. Lyx!

10 kommentarer:

johanna sa...

Okej då vet jag. Jag svarar bara på utmaningar jag själv har lust med.

Nyligen hade väl kategorier tidigare? Jag har för mig det. nu är det jättesvårt att hitta nåt där, skrivs bara massor om politik.

Anonym sa...

Skönt att se att någon inte hakar på alla dessa länktåg och listor. Det är så tråkigt när det är samma sak att läsa på alla bloggar!

Nu till ditt innehåll istället, din Amaranthus är jätteläcker! Ser fram emot att se dina nästa rabatt projekt!
/Ann-Christin

johanna sa...

jag såg att du har fel länk till min blogg, är du gullig och ändrar den?

http://meramest.blogspot.com/

Anonym sa...

Jag vet att du inte vill vara med i länktåget, men jag satte upp din blogg ialla fall, för jag gillar den. Och skulle någon ha missat din blogg så får de chansen att besöka den via just detta tåg....
Vill inte att du ska känna det som om att du skall fortsätta detta tåg, utan detta gjorde jag för att jag vill tala om att jag gillar just din blogg.
Kramar Vella

Hannele på Hisingen sa...

Du är näst sist..

Anonym sa...

jo, du sa, att du var den sista som inte lagt upp mig på Bloggportalen, men det har inte jag heller gjort ;)

Anonym sa...

jag som är den sista på den här planeten..

Lindas trädgårdsblogg sa...

Hannele: Haha, jag tänker inte längre än näsan räcker :-D

Lindas trädgårdsblogg sa...

sericea: De gjorde någon ändring av Nyligen och då försvann en jättebra sida som var full av kategorier.

ann-christin: Nu läste jag dessutom att man kan bli blockad från Google om man håller på med sån spamning, så det var extra klokt att inte hoppa på!

sericea: Jag ska lägga upp nuya länkar vilken dag som helst! Mina länkar försvann då jag ändrade mall...

vella: Åh det var snällt sagt!

johanna sa...

åh jaha, jag tänkte det var nåt nytt grepp från dina sida att vara länklös! :o)