fredag, december 08, 2006

Julfint inne

Jag har saknat hyacinter så jag tog svängen förbi Garden Center idag och shoppade. När jag kom hem gjorde jag detta arrangemang i en korg jag hade hemma. Kolla vilka söta dekorationsbollar de hade!Amaryllisen har jag haft ett tag, men inte bloggat om som jag gjorde förra året. Jag har två amaryllis, den här som blir vit och den andra som blir röd. Amaryllisarna från i fjol lever men verkar inte bli nåt med.

Jag kunde inte heller motstå en dekorationsboll modell större (59 kr). Den blir nog fin i en lavendelrabatt i sommar?!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Vilken fin jularrangemang du har gjort. Jag som inte ens har skaffat mig julstjärnor, men idag blir det av. Det ser riktigt juligt ut hos er. December hälsnjngar mlj

Anonym sa...

Sött, tänk så mycket roligt det finns.

Anonym sa...

det är samma för mig, fjolårets amaryllis lökar verkar ha somnat in för evigt

Anonym sa...

Kul att göra en egen julgrupp, då får man den så som man vill ha den.
Den blev snygg!