tisdag, mars 14, 2006

Tekniska irritationer

  • Jag kan inte hämta hem mina mail just nu. Det slutade funka igår eftermiddag och det är jättretligt!
    Åtgärd: Trumma på fingrarna.
  • Bloggen ser inget bra ut i Explorer. Bild och text längst upp på sidan, i översta inlägget, kan liksom bara försvinna. De syns igen om man för markören över sidan. Det verkar bara hända om inlägget innehåller bild. Har kollat och det är lika knäppt både hemma och på jobbet. Jag har själv bytt till Firefox och slipper uppleva problemet, men nu blev jag påmind av Kotten i kommentaren. (Fast hennes problem kanske är ett annat?). Måste ha med stylesheeten att göra, men jag har ingen lust att rota för mycket i det.
    Åtgärd:
    Rekommendera mina läsare att byta till Firefox.
Uppdaterat: I fredags började mailen funka igen!

5 kommentarer:

Diana61 sa...

Sjävl kör jag NetCaptor sedan flera år tillbaka och är mycket nöjd med den. Allt ser helt OK ut i den.

:sericea: sa...

haha, det är rätta takter!
Anpassa dig inte efter andra, låt dom anpassa sig efter dig :o)
Jag kör med Foxen jag med.

Anonym sa...

Explorer stinks. I löv Firefox!

Flitiga(Fox)Myran

Anonym sa...

Inte för att jag nu privatsurfar på arbetstid... Öh. Harkel. Men, om jag skulle vilja göra det så får jag välja att ha lite rackel med vissa sidor eftersom vi inte får installera andra browsers själva. (Egentligen får jag väl vara glad att överhuvudtaget komma åt din sida eftersom det är rätt mycket som är spärrat här!)

När jag är "hemma på kontoret" är det inget problem, där kan jag "göra vad jag vill" med min dator. Men inte här...

Anonym sa...

Hej!Hur går det med datan? Har du fått mina mail? Jag fick tillbaka dem på onsdan men provade att skicka dem direkt igen!