måndag, januari 16, 2006

Källarprojektet - operation fogning

Ikväll har flitens lampa lyst över familjen V. Vi har fogat klinker! Vi känner oss jätteduktiga, men vilket straff att tvätta rent plattorna! Jag vet inte hur många varv till vi måste skrubba innan det blir rent.
Nu tar vi och ägnar en stund av beundran till alla plattläggare som håller på med det här på heltid!

*tankepaus*

Fast är man riktigt bra på det kanske det är en annan grej?

Nu känner vi oss inte riktigt jättesugna på att ta oss an golvet i nästa rum. Inte i morgon i alla fall!

Men det gäller att hålla visionen vid liv! Målet med min vecka är annars att slipa klart väggarna därinne och måla. När jag har det klart ska jag börja på ett litet projekt jag brinner mer för. Har tänkt jättemycket på mitt lilla trädgårdsförråd. Det bara måste jag piffa till! Mer om det om några veckor! :-)

Inga kommentarer: